×

Zapisz się do Newslettera

Witamy na nowej stronie internetowej Publicznej Szkoły Podstawowej w Żywocicach

Wadowice 30.09.2015.

W środę 30 września wcześnie rano, o godz. 7.00, trzy najstarsze klasy naszej szkoły wyjechały na wycieczkę.

Nasza trasa wiodła do Wadowic i Tarnowskich Gór. Jechaliśmy niezwykłym, piętrowym autobusem. Klasa IV podróżowała na dole, a klasa V i VI na piętrze. Razem z nami jechali wychowawcy, panie R. Anioł, M. Langer, M. Najgebauer, J. Prażnowska oraz pan P. Seńkowski.

W Wadowicach zwiedziliśmy Dom Rodzinny (Muzeum) Jana Pawła II, w którym poznaliśmy tajemnice i historię jego życia. Potem razem z naszym przewodnikiem przeszliśmy do Bazyliki w centrum miasta.

Tam zobaczyliśmy m.in. chrzcielnicę, gdzie mały Lolek był ochrzczony. Na zakończenie pobytu w Wadowicach poszliśmy do kawiarni na przepyszne papieskie kremówki.

Po wizycie w mieście urodzenia pierwszego Papieża Polaka przejechaliśmy do Aquaparku w Tarnowskich Górach. Po dwóch godzinach pływania w basenach wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.

Po drodze wstąpiliśmy jeszcze do McDonalda na posiłek. Wróciliśmy zmęczeni o godz. 20.00, ale uśmiechnięci i zadowoleni z udanego dnia.